Víkendové čtení #1

By Hanka the bookworm - 16:06:00

Krásný den Vám všem (dnes už podruhé), vítám Vás u zbrusu nové rubriky, kterou jsem nazvala Víkendové čtení. K jejímu založení mne inspirovala především Verunka a její rubrika FridayReads, v níž pravidelně ukazuje knihy, které jí budou dělat společnost přes víkend. Mezi další články podobného charakteru patří také Právě čtu na mém oblíbeném blogu Booktalk.

No a s jakou knihou tedy strávím víkend?

Nepravděpodobná pouť Harolda Frye od Rachel Joyce na mě na poličce čeká už docela dlouho. Rozhodla jsem tedy, že nadešla ta správná chvíle pro její přečtení. Anotace vypadá nesmírně zajímavě – Harold Fry se vydává na dalekou pouť, díky čemuž může přežít jeho dávná přítelkyně umírající na rakovinu. Během cesty však Harold zachrání také sebe sám…

Jaká kniha bude dělat společnost Vám? A slyšeli jste už někdy o Haroldovi? Určitě mi dejte vědět do komentářů, budu se těšit…

  • Share:

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Slyšela jsem, ale nečetla... Chci teď začít povídky od Gaimana, ale asi ne o víkendu, budu mít nejspíš jiné věci na práci. V poslendí době se ze mě stává čtenář hlavně v dopravních prostředcích :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, o těch povídkách už jsi mluvila :) jsem zvědavá na Tvůj názor, určitě si pak počkám na recenzi.
      Já v dopravních prostředcích moc nečtu, protože se mi občas bohužel dělá špatně - vždycky mám ale po ruce telefon s audioknihou, takže si cesty krátím tímto způsobem :)
      Děkuji za komentář a přeji krásný víkend :)

      Vymazat
  2. To jsem ráda, že jsi s touhle rubrikou také začala. Budu se vždy těšit na Tvé příspěvky do ní. Tuhle knížku mám doma už taky nějaký pátek a doufám, že si ji snad někdy také přečtu. Přeji hezké chvíle u čtení... :-)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veru a děkuju za komentář - sama jsem zvědavá, jak se mi bude líbit, protože jsem si ji v Levných knihách pořídila úplně namátkou :)
      Krásný víkend

      Vymazat
  3. O téhle knize jsem vůbec neslyšela, ale námět vypadá zajímavě, jak se Ti líbí, Hani? Jinak jsem moc ráda, že jsi začala s touto rubrikou a těším se na další příspěvky :))
    Měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta kniha je úžasná. Nikdy mě nepřestane udivovat, jak skvělé kousky končí v Levných knihách. Tuhle jsem ukořistila za pouhých 59,- a přitom věřím, že kdyby měla dobrou reklamu, mohla by se klidně stát bestsellerem...

      Vymazat